8.2.10

Måndag

Jag har haft en på tok för bra helg. Så bra att jag helt enkelt bestämde mig för att förlänga den och stanna hemma från skolan idag. Men jag SKA plugga 8 timmar matte idag. Jag ska! Jag lovar! Jag måste! Jag måste göra en lista!

Lista 4: Hysterisk lista

Plugga matte
Plugga matte
Plugga matte
Plugga matte
Plugga matte
Plugga matte
Plugga matte
Plugga matte

Så. I lördags var jag hos min kompis Sarah och tittade på Battle Royale. Det var helt underbart! Har inte sett den filmen på säkert 2 år så jag njöt verkligen av de fantastiska scenerna till den fantastiska musiken. En av mina favoritscener är den nära slutet där en grupp till synes oskyldiga och fredliga tjejer tar skydd i en fyr och har det relativt mysigt men efter lite missförstånd skjuter ihjäl varandra. Kan inte riktigt förklara varför jag gillar den scenen så mycket. Den måste helt enkelt ses med egna ögon.

Jag kämpar vidare med Dantes Inferno. Så grymt spel! Snart kommer Bioshock 2 också!!! Råkade se en trailer häromdagen så mina förväntningar har blivit skyhöga och jag försöker förgäves sänka dem för att inte bli besviken. Men hur det än blir så ska det ärligt talat bli riktigt kul att återvända till Rapture. Jag tror jag kommer passa bra som en Big Daddy.

Dags att fullfölja min hysteriska lista!

1 kommentar:

  1. Det var väldigt roligt i lördags :) Ja vi måste ha en till filmkväll snart, det är bara att säga till närsomhelst :) Åh jag blir bara mer och mer kär i Caligari för varje gång jag ser den :D

    KRAM

    SvaraRadera