24.3.10

FAIL

Imorgon kommer jag vara tvungen att skicka in världens sämsta laborationsrapport. Den skulle lugnt platsa på failblog men nu råkar den vara ganska svårläst så väldigt få tittare skulle hinna förstå hur dålig den är. Det här blir andra gången jag under min studietid på högskolenivå skickar in en rapport som det skriker FAIL om. Det känns tungt. Så tungt att jag på något vis inte riktigt njuter av mitt första A. Ja, jag satte nämligen ett A på Partiella differentialekvationer.

Hursomhelst, ibland spelar sånt bara ingen roll längre. Vissa dagar känns det inte ett dugg viktigt längre. Det absolut viktigaste dessa dagar är att bara uppskatta sådant man tar för givet.


Örjan dog i måndags. Jag förstod det redan kvällen innan. Så jag grät lite och önskade att jag kunde få en dag till med honom. En dag till att gosa med honom. Det känns konstigt. Han var här så länge. Vi skaffade Örjan när jag var 8 år.

1 kommentar: