19.3.10

Maiden Rose ch16 !!!!

WHOAAAAAAAA! *exploderar av lycka* Maiden Rose kapitel 16 är äntligen översatt och finns på Manga Fox. Först blev jag jätteglad. Sen började jag läsa kapitlet och kände mig fortfarande väldigt glad. Sen tog kapitlet slut och nu är jag arg. Det slutade så otroligt spännande. Varför gör du såhär mot mig Fusanosuke Inariya-sensei?! Hur ska jag klara av att koncentrera mig på allt jobbigt jag har framför mig nästa vecka när det enda som cirkulerar i mitt huvud just nu är vad som kommer att hända med Taki och vad Klaus tänker göra. Nåväl, jag får som vanligt stilla min hunger med min fantastiskt livliga fantasi tills nästa kapitel släpps...när det nu kan bli.

Råkade snubbla över en bild på en riktigt fin cosplay av Taki. Hoppas innerligt att jag slipper se något likande på UppCon för jag vet inte om jag kommer lyckas hålla mig själv i styr då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar