18.1.10

Ctrl+S

Första skoldagen gick förvånansvärt bra. Imorgon får jag pengar, i April släpps Maiden Rose mangan i Sverige, mitt schema är bra och min älskling står och steker pannkakor till mig. Jag vill inte att den här dagen ska ta slut. Har känt mig så bekymmerslös och jag vill spara den känslan.

Jag råkade hitta något fint när jag letade efter ett passande block att skriva kanji i. Jag hittade ett litet häfte som min bästa väninna Sarah gav mig på min 18-årsdag. Den är fylld med lite bilder från gymnasietiden och en lista på filmer vi sett tillsammans och en ännu längre lista på filmer Sarah tyckte att jag borde se. Och vid sidan om finns plats att kryssa för de jag sett. Jag blev väldigt rörd. Jag har en hel del att kryssa i...

Älsklings pannkakor smakar mest ägg. Det är gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar