30.1.10

Good, good day


Har precis kommit hem från en supertrevlig utflykt till Science-fiction bokhandeln med min älskling, min kompis Sarah och hennes pojkvän. Det är alltid så kul att umgås med likasinnade människor och det är så underbart att ha Sarahs expertråd till förfogande. Tack Sarah! Såååå, vad köpte jag? ^_____^ Det blev som tidigare sagt Battle Royale och Tokyo Gore Police. Utöver detta hamnade Survival Style 5+ bland mina ägodelar samt volym 1 av Sayonara Zetsubou Sensei! わたしはうれしいです~~~~~~~~~


Igår var jag också i stan och råkade gå in i en random sunkig godisbutik vilket var jävligt tur för där hittade jag en Helly Kitty tidning med klistermärken OCH mobilsmycke!!! AAAAAAH ~ *spricker av glädje* Den här helgen har inte varit nådig mot ekonomin. Måste klara kommande veckor utan kaffe.

Nu måste jag på något vis hitta någon form av självdisciplin och läsa på om tvådimensionella våg-och värmeekvationer istället för att spela Bayonetta eller kolla på film. Gah, är det ens möjligt att göra rätt val här?

2 kommentarer:

  1. Vad tyckte du om Tokyo Gore Police?? Sofia du måste börja hänga mer på filmtipset ju :P

    SvaraRadera
  2. hallå :D finfin blogg du har, gillar japantemat :)

    SvaraRadera