15.1.10

Min fantastiska blogg

Jag tänkte att det vore väl ganska bra om jag började blogga nu...igen. För min egen skull framför allt. Jag har ju ett väldigt konkret mål att uppnå och jag har redan kommit detta mål ett år närmare.

Jag är inne på mitt andra år i en utbildning som i bästa fall ska ta 5 år. Det sista året är väldigt speciellt. Jag ska nämligen tillbringa hela det året i Japan vilket för mig, som är sjukligt förtjust i ALLT som har med Japan att göra, kommer att innebär ett års total lycka blandat med förskräckelse. Tror jag.

Jag är också väldigt förtjust i listor. Så här kommer en lista på saker ni kan förväntas se i mina blogginlägg:

Lista 1: "Stuff" som definitivt kommer att dyka upp i bloggen

Mycket listor
Anime
Manga
Japanska
Film
Plugg
Böcker
Förhoppningsvis en del intressanta vardagshändelser
En HEL del ointressanta vardagshändelser (som ändå måste dokumenteras för min skull)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar