16.1.10

Min nisch?!

Jag berättade idag för min älskling att jag börjat blogga. Han frågar:

"Vad är din nisch då?"

Så jag har under dagen som gått funderat på "min nisch". Jag funderar fortfarande. Jag är väldigt medveten om att det redan existerar ett par hundra tusen bloggar om film, anime, manga, Japan osv. Även om jag är fullt övertygad om att min blogg är unik i det stora bloggträsket är det säkert ingen annan som vågar hålla med. Jag funderar alltså fortfarande.

Jag vet med stor säkerhet ett par saker som INTE är "min nisch":

Lista 2: "Stuff" min blogg absolut inte kommer att handla om

Mode
Smink (jag äger inte ens en kajal längre!!...men det ska väl snart införskaffas)
Träning
Mat (äter gärna mycket mat, lagar sällan mat)
Politik


Ok, så det blev en kort lista....jag är förvånad. Har jag verkligen så mycket att skriva om? Listan kommer definitivt att uppdateras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar